Sali conferinte
Cele cinci sali de conferinta ale ale hotelului nostru pot gazdui o gama variata de activitati: prezentari, conferinte, formari sau sesiuni de lucru pentru un numar de 20 pana la 140 de persoane.
Pachetele si aranjamentele de sali pentru evenimente sunt flexibile si pot fi personalizate in functie de necesitatile fiecarei activitati astfel incat sa raspunda cat mai bine nevoilor dumneavoastra. Puteti alege dintre doua variante de coffee-break si doua variante de pranz, meniurile urmand a fi compuse in functie de preferintele participantilor.
*Preturile includ TVA
Coffee break simplu: apa, ceai, cafea
Coffee break extins: apa, ceai, cafea, patiserie
Pranz meniu fix: antreu, fel principal, desert, apa
Pranz bufet: 3 tipuri de antreu, 3 tipuri de fel principal, 3 tipuri de desert, apa.
Colaborand cu hotelul nostru de 3 stele din Bucuresti veti primi cu siguranta serviciile dorite. Propunem calitate la preturi avantajoase.
Beneficiați de facilități și servicii complete pe toată durata vizitei dumneavoastră pentru o experiență de neuitat.
Conform Booking.com
La cerere, 20 euro
6 € dacă nu este inclus
Serviciu oferit la cerere